ponedjeljak, 5. ožujka 2012.

Essence Think Pink, Space Queen & Bourjois no.14



Dvije kombinacije od zadnjih par dana.
Prva je Essence Think Pink i stvarno mi nije jasno zašto su mu dali to ime kad boja nema apsolutno nikakve veze s rozom. U bočici nije izgledao toliko narančasto kao na noktima, skroz druga boja od one koju sam ja zamislila! Dodala sam Dance Top coat jer sam htjela malo ubiti tu narančastu :D
Vidi se lagani tip wear jer je slikano dan-dva kasnije.



Sinoć sam lakirala s Bourjois no.14. Iako se dosta cura se žali na kosu četkicu ovog laka ja ju obožavam. Precizna mi je i lijepo prekriva nokat.



Maloprije sam dodala na njega i Essence Space Queen, sliči na Hello Holo ali s rijeđim šljokicama. Slikano je na suncu pa ima malo drugačiji odsjaj.



Ovaj tjedan, možda sutra ili u srijedu ću započeti s bijelo-crnim izazovom koji traje 10 dana. Baš me zanima što ću sve smisliti, ne znam ni sama još :D
Evo ga po danima:



Stay tuned! :)

0 komentari:

Objavi komentar

© Bubsi's nails, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena