subota, 21. srpnja 2012.

Flormar Supershine no.28



Novi lak u mojoj kolekciji, pravi ljetni koraljni Flormar Supershine broj 28!
Navratila sam malo u Kozmo gdje je stigao Flormar asortiman, kojeg ste dosad mogli kupiti samo ako ste u Zagrebu i to u Accessoires dućanu u Ilici.
Cijena lakova je 14,99kn (Kozmo). Meni su osobno jako kvalitetni lakovi s dobrom četkicom i prekrivanjem. Imam još jedan, isto Supershine ljubičasti broj 14.

Danas mi je rođendan pa sam ovog odabrala kao rođendansku manikuru. Priznajem, nije baš najmaštovitija ali se bojom slaže s mojim kupaćim kostimom pa je time lak dobio prednost nad drugima :D
Ispričavam se i zbog malo neurednijeg lakiranja :( Raspao mi se kist za čišćenje kožice oko nokta, a nisam imala vremena otići po novi.

Uživajte mi, a ja odoh na kupanjac s dragim :)






2 komentari:

  1. Super pretty! Also you have AMAZING nails :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivna boja laka i jako mi se svidaju noktici! :)

    Niki (http://niki-veki.blogspot.com)

    OdgovoriIzbriši

© Bubsi's nails, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena