subota, 22. rujna 2012.

BOURJOIS #18 & ESSENCE Dance Top Coat


Mislim da svakih par mjeseci dođe onaj tren kad par noktiju jednostavno pukne samo od sebe :(
E kod mene je očito trenutno taj period. Ne bi mi smetalo da nemam blog, a ni da puknu samo pri vrhu. Pošto nisam te sreće uvijek puknu u korijenu nokta pa se borim s lijepljenjem koje nikad ne traje dovoljno dugo da nokat dostigne prijašnju dužinu. Imala sam na desnoj ruci jedan lijepo zalijepljen ali kako sam ja pametna čistila po kući bez rukavica i, naravno, samo je otpao :( Tako da sam ih morala malo skratiti a baš su mi bili zadovoljavajuće dužine :D

Današnja kombinacija mi je baš nekako jesenska zbog Dance Top Coata koji se prekrasno presijava na suncu u nijansama zlatne :) Baza je Bourjois #18 tamno plavi lak sa sitnim shimmerom. Ove lakove sam već pohvalila u jednom od prethodnih postova i već rekla da ih dosta cura ne voli zbog čudne četkice a ja ih baš zbog toga obožavam pa od mene nećete čuti ni jednu kritiku na njen račun :D








Dodajem još jednu sliku prethodne manikure koju mi je bilo teško realno uslikati pa ju nisam stavljala na blog. Od desetaka slika ova je jedina ispala najrealnije. Radi se o Catrice Let's talk about Barrie i Essence Gold Fever na vrhovima noktiju. Definitivno se vidi razlika u dužini noktiju :(


I na kraju, jučer sam smućkala novi franken :)
Essence Circus Confetti mi se zgusnuo pa mi je palo na pamet da mu dodam neki rozi lak i tako napravim franken. Čini mi se da je dobro ispao, a u sljedećem postu ćete ga imati priliku vidjeti na noktima :)




1 komentari:

© Bubsi's nails, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena