subota, 29. prosinca 2012.

Top 10 (2012.)

Sve blogerice naveliko pišu o najdražim lakovima u ovoj godini, pa sam i ja odlučila napraviti nešto slično, tj. izdvajam deset najdražih kombinacija u 2012. godini poredanih kronološki od početka godine.

1.  Essence Black Is Back & Essence Circus Confetti



2. Louboutin manikura

3. Look By Bipa White & B Beauty #128 & Essence Hello Holo


4. Essence Sure Azure & S-he #450


5. Miss Sporty #60 & Essence Glorius Aquarius


6. Smart Girls LE #46 & Color Club Wish Upon A Rock Star


7. Rimmel Sorbet So Good & Essence Icy Princess


8. Bourjois #14 & Essence Twins Louise


9. Essence Fame Fatal & Essence Gold Fever


10. French Manicure



Koja Vam se najviše sviđa?
Meni su sve jednako drage, ali ipak su mi najdraže one na kojima imam najduže nokte :)


1 komentari:

  1. Aaaaaaaaaaaaa, kak je super Louboutinka!!! Sve kombinacije sa šljokicama su moje omiljene :)

    OdgovoriIzbriši

© Bubsi's nails, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena