subota, 18. veljače 2012.

B BasicBeauty nr. 11 - Best nude ever!



Uhvatila me želja za nekim nude lakom pa sam izvukla svoj najdraži. Radi se o B Beauty nr. 11, definitivno najljepši nude lak koji imam.
Dovoljna su 2 sloja za savršeno prekrivanje i naravno top coat. Mana ovih B Beauty lakova jest da se bez top coata za brzo sušenje jaaaako sporo suše.
Ove lakove možete kupiti u Limoni parfumerijama, a za one koji žive u Zagrebu u B Beauty dućanu u Arena Centru (onaj dućan u Frankopanskoj se zatvorio još prošle godine) po cijeni od 30kn za 10ml.
Ja sam ovog uzela kad je bila akcija po cijeni od samo 10kn. Lakovi su kvalitetni, četkica im je prihvatljiva a izbor nijansi ogroman.



I da, dosta vas me pitalo koji top coat koristim. Odgovor je - INM Out The Door, a možete ga kupiti na Ebay-u po cijeni od nekih $8.50 s poštarinom.
Ima 15ml i stvarno je dobar, lak se s njim brzo suši, noktima daje lijep sjaj a i sam lak duže traje. Jedina je mana što se nekad zna zgusnuti i bočica je malo šira pa negdje po sredini ga treba prebaciti u drugu jer inače četkica ne može doprijeti do laka.

Evo slike kako izgleda:




2 komentari:

  1. Stvarno je krasan! Jel koristiš možda nail polish thinner? Imaš možda kakvu preporuku?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne, nikako da ga kupim. Ali čula sam da je OPI thinner dobar, ima ga u Sephori za 50kn ;)

    OdgovoriIzbriši

© Bubsi's nails, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena