subota, 11. veljače 2012.

Rimmel Sorbet So Good & Essence Blair



Sinoć sam bila preumorna za lakiranje noktiju pa sam post prebacila za danas.
Malo sam ih skraćivala, ali sad imam dojam da sam pretjerala :D No dobro, bar brzo rastu.

Današnja kombinacija su šljokice iz Essence Twins Blair preko Rimmelovog Sorbet So Good. Lijepa boja, prvi sloj je loš ali drugi popravi sve :) Kupila sam ga još u 6. mjesecu na akciji u Bipi, inače mislim da je cijena oko 26kn, a imaju 12ml.




Nadam se da vam se sviđa! :)
Možete vidjeti da malo sređujem blog, ne ide me baš iz prve, treba mi još vremena da sve naučim ali valjda ću ga dotjerati kako spada.
Sad odoh na kavicu i đir po Avenue Mallu :) Možda uhvatim koji lak :D

1 komentari:

© Bubsi's nails, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena