srijeda, 22. veljače 2012.

H&M Moody Model & Essence Dance Top Coat



Fleeeekijiiiiii :)))
Nisam bila pretjerano zadovoljna crvenim noktima pa sam morala odmah prelakirati.
Kako sam trenutno doma, imala sam na raspolaganju samo Ebelin odstranjivač jer nisam ponijela Aveo koji inače koristim. Ovaj Ebelin spada među najgore koje sam probala, sto godina mu je trebalo da mi skine šljokice sa alu-folijom :(  dok Aveo skine u 2min bez problema, ne isušuje nokte a cijena mu je samo 3,90kn u Mullera.
A sada na manikuru :)
Radi se o dva sloja H&M Moody Blues, lak je predivne boje ali ne dobre kvalitete što se tiče četkice i prvog sloja. Kod nas u Hrvatskoj H&M nažalost ne drži kozmetiku, pa uvijek vani kupim što mi zapne za oči. Lakovi im nisu baš jeftini s obzirom na kvalitetu, mislim da im je cijena oko 4 eura za 9ml. Ali dobar top coat riješi sve probleme! :)
Dodala sam još Essenceov Dance Top Coat, moje obožavane flekije :D Sad buljim u nokte kako se sjaje s njim, divota! :))

Mali spam sa slikama iz različitih kuteva osvjetljenja :)





Uživajte mi!


0 komentari:

Objavi komentar

© Bubsi's nails, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena