petak, 10. veljače 2012.

Siječanj 2012.



Prvo, zahvaljujem svima na dobrodošlici :)
Obzirom da sam tek startala s blogom, izdvojit ću manikure prošlog mjeseca u jednom postu. Nije ih bilo previše pošto sam imala ispite pa nisam stizala stalno sređivati nokte.
U zadnjih mjesec dana sam postala veliki fan sponginga, najrađe bi stalno imala takve manikure tako da me nemojte osuđivati zbog prečestih sličnih manikura :D

Prva ovogodišnja kombinacija, za novogodišnju noć bila je, naravno, crvena. Prekrasna kombinacija šljokica iz Essence Circus kolekcije koju sam kupila u Grazu još sredinom 12. mjeseca a tek krajem ovog tjedna dolazi u naš DM. Preporučila bih vam svakako da probate bar jedan od tih lakova, savršeno se mažu a sa šljokicama daju super kombinaciju. Malo su skuplji, 25kn komad al isplati se kupiti.

Essence Circus 
Onda sam napokon uhvatila taj slavni Essence Dance Top Coat, oduševljena sam jer definitivno podigne svaki lak. Ovdje je riječ o Bourjois no. 14, jednom od najljepših nude lakova, a dobila sam ga za Božić od drage mi prijateljice i dodanim Danceom. Super kombinacija!

Bourjois no.14 i Essence Dance Top Coat

Sljedeća kombinacija je sa jednim od meni najboljih lakova koji je Essence izbacio, radi se naravno o Circus Confetti. Podloga je Essence Black Is Back. Jako dobra zamjena za one koji traže dobar crni lak a potrošili su onaj iz Essence Love Berlin kolekcije.
Nakon ove sjajne kombinacije, dodala sam Catrice Matt Top Coat :)





U 1. mjesecu je vani često bilo sunca pa sam morala iskoristit za probati novi Essence Irreplaceable. Lak je prekrasan, podsjećao me na pijesak na pješčanim plažama :)

Essence Irreplaceable

Sad kad gledam ispada da sam prošli mjesec stalno stavljala jedne od svojih najdražih lakova :D 
Al šta ću, kad su tako lijepi :) Takav je upravo i Essence Meet Me Now, kremasti, lijepo se maže, boja predivna...

Essence Meet Me Now

Opet jedna ljubičasta kombinacija. Catrice Just Berried + Essence Twins Blair + B beuaty no.20. 
Sponging u pitanju :)

Catrice Just Berried

Za sljedeću manikuru sam dobila najviše pohvala i lajkova od kad imam fan stranicu na fejsu. Radi se o slavnoj Louboutin manikuri. Očekivala sam puno čišćenja pri samom lakiranju, a na kraju sam uspjela bez trunke odstranjivača lijepo lakirati. Zato je skidanje bilo prava muka, nokti crveni, ispod i iznad.. Ne želim se prisjećati :D 
Lijepo je izgledalo, pa zato... 


Ne bih ja bila ja da ne dodam šljokice :) 

Louboutin manikura + Essence Circus šljokice

I zadnja manikura u siječnju, Catrice Plum Play With Me i opet Dance Top Coat. Slatka kombinacija :)



To bi bilo to za ovaj post. Večeras slijedi novi s novom današnjom kombinacijom :)





1 komentari:

© Bubsi's nails, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena